Tysiące przesyłek każdego dnia – czy reklama na paczkomatach jest opłacalna?

Ktoś za oceanem zainteresował się tym tematem i postanowił bliżej przyjrzeć się skuteczności, jaką cieszy się reklama na paczkomatach. Czy sprawdzi się ona i w Polsce?

Twarde dane

 

Badanie Direct Marketing Association (DMA), we współpracy z UPS Store, szacuje się, że 60% Amerykanów robi zakupy online co najmniej raz w miesiącu, a 80% kupuje produkty online co najmniej raz w roku. Stwierdzono również, że zakupy online zyskują na popularności i do 2017 roku ich wartość wzrośnie do 294 mld dolarów. 

 

Wiele osób, które dokonując zakupów przez Internet, korzysta z formy dostawy z wykorzystaniem paczkomatu. Udając się po odbiór przesyłki, spotyka ich reklama na paczkomatach – mniejsza, większa, jednak reklama, której choć przez chwilę poświęcają oni uwagę. 

Przemyśl ten element strategii

 

Reklama na paczkomatach działa, więc wykorzystaj je jako część swojej strategii mediów społecznościowych. Załóż konto dla swojej firmy na Instagramie lub Facebooku i wykorzystaj marketing hashtagowy, lub funkcje geotagowania, aby zwiększyć widoczność i napędzić ruch. 

 

Możesz stworzyć unikalny hashtag dla każdej maszyny i promować go na kanałach mediów społecznościowych, takich jak Twitter lub Instagram, prosząc klientów o udostępnienie zdjęć swoim znajomym z użyciem tego hashtagu, gdy będą odbierać swoje paczki z lokalizacji Twojego sklepu. Są również prostsze rozwiązania, jednak wszystko zależy od Twojej marketingowej intuicji! 

 

Previous post Kostka brukowa Babice
Next post Blacha aluminium