Czym są rich media?

Trudno mówić o rich media nie mówiąc o Internecie. Koncepcja rich media obraca się wokół multimediów, czyli treści zawierających dźwięk, wideo, zdjęcia i grafikę. Media pochodzą od łacińskiego słowa oznaczającego „rozpowszechniać”, ale w tym kontekście odnoszą się do informacji, które zostały rozpowszechnione i mogą być udostępniane w sieciach – nie tylko w Internecie, ale także w sieciach telewizyjnych lub komórkowych. Rich media to termin szczególnie cyfrowy, który opisuje zawartość, która została stworzona do użytku online.

 

Chociaż rich media jest często używany w odniesieniu do konkretnej reklamy cyfrowej w Internecie, to również opisuje każdy rodzaj treści, która obejmuje wizualizacje i dźwięk. Kiedy myślisz o bogatych mediach dla celów marketingowych, możesz pomyśleć o reklamie na stronie internetowej lub animowanej reklamie GIF, która odtwarza się w twoim kanale mediów społecznościowych. Ale rich media mogą obejmować znacznie więcej niż to. Na przykład, bogate media mogą być interaktywną grą lub animacją, którą możesz wykorzystać do informowania lub zabawiania odwiedzających na swojej stronie internetowej. Może to być nawet wideo, które opowiada historię i angażuje widzów, którzy chcą wiedzieć, co się stanie dalej.

 

Korzyścią z używania rich media w strategiach marketingowych jest to, że ludzie przyzwyczaili się do konsumowania treści multimedialnych online – w rzeczywistości jest to szybsze i wygodniejsze niż czytanie treści tekstowych. 

 

Więcej informacji ze świata mediów, znajdziesz na stronie medialis.pl

 

Previous post Soplówka jeżowata
Next post Jak wybrać najlepsze meble fryzjerskie?