Aplikacje do lepszej organizacji czasu

Nie jest tajemnicą, że zarządzanie czasem jest wyzwaniem dla ludzi w każdym wieku. Od momentu, gdy się budzimy, do momentu, gdy kładziemy się spać, żonglujemy dziesiątkami terminów, spotkań i celów, co sprawia, że łatwo jest poczuć, że nasza rutyna wymyka się spod kontroli. Istnieje jednak wiele aplikacji, które pomogą Ci lepiej zarządzać swoim czasem.

 

Jednym z najbardziej pomocnych narzędzi jest prosta lista rzeczy do zrobienia, która pozwala organizować zadania według priorytetów i terminów. Istnieje wiele opcji dostępnych w sklepie z aplikacjami. Wunderlist jest jednym z popularnych przykładów; jest darmowy i prosty w użyciu, z czystym interfejsem, który ułatwia dodawanie elementów podczas przeglądania tylko jednego ekranu w tym samym czasie. Przyznaj, że listy nie mogą robić wszystkiego – jeśli próbujesz zaplanować spotkania lub śledzić swoją codzienną rutynę, będziesz chciał również aplikacji, która pozwala na prowadzenie notatek na temat każdego zadania lub spotkania. Trello to kolejna świetna opcja: jest darmowa i oferuje czysty interfejs z dużą ilością miejsca na wpisanie szczegółowych notatek o zadaniach lub spotkaniach. Wszystkie trzy aplikacje pozwalają Ci wybrać, ile informacji chcesz zawrzeć o każdym zadaniu; w ten sposób możesz śledzić wszystko, od listy zakupów spożywczych po coroczne badania kontrolne z Twoimi klientami.

 

Więcej porad znajdziesz na stronie ladytech.pl

 

Previous post Plusy i minusy bycia freelancerem
Next post Plandeki samochodowe